Spansk spill og underbukser

Spanish Sopranos

Fjerde dagen i samme undebuksa, men like blid. Valencia FC sier kom og det er god melding!

Jakter drakter vestover mens Base Camp og «The Shirt» venner jakter via mail og mulige brevduer, men hovedfokus er tøyvask i dag. Ser at personalet i kiosker bøyer seg bakover når jeg kommer fremmover i lokalet. – Forøvrig og på andreplass er joggeskoa. Den odøren kan drepe en hel familie hvis jeg kaster dem inn i stua….  Du sier; ja men så vask da.. Jeg sier; prøv å finn det mens du skal rekke neste destinasjon og mens du sykler…

 Målet er å bli like fin i tøyet som disse Spanske sopranosene. Bildet er tatt kvart over 8 om morran og gutta koste seg stort. Bildet er tatt ganske nære Barcelona, ved stranden, og siden jeg ikke har tilgjengelig ordliste (i dag heller) så må du hjepe meg om dette heter; noe i nærheten av Bocca eller Petanca. Jeg tror på siste.

 Bjørn. Snart pen og ren. Dvs Vaskebjørn (fant på den helt alene)

7 responses to “Spansk spill og underbukser

Leave a comment